Minggu, 28 November 2010

Ntah ayy ! *cuma nak ngoceh*

Awalnyo aku tuh mmg la kesel di katoi cak itu terus . tapi aku masih ngehargoi kamu , 

aku tuh tau kamu tuh bemaen bae. Yo sudah , dak tanggepi nian , maseh aku tuh senyum-senyum be . Dak marah idak aku tuh , seneng malahan aku biso bekawan dg kamu-kamu tuh . Ntah darimano asalnyo kamu ngatoi aku tuh , kalo kamu be dak tau . hmmm.. --“ jadi aku maseh biso ketawo dg kamu tuh . Nah , dak tau ngapo akhir-akhir ini kamu tuh KELEWATAN nian ngatoi aku , sampe2 kawan2ku mekot ngatoi aku galo, semua orang bepikir  kalo katoan kamu tuh bener . padahal TIDAK kan ? :<
Nak idup tenang aku nih ,dak tahan lagi aku nak melok ketawo saat kamu ngatoi kau tuh . Kesel aku , inget ee kesel , bukan marah ! kalo aku lah kesel mulut aku nhi dak biso di jago lagi . M AAF

kalo kamu2 ngeraso terganggu dg omongan aku , kamu tuh pulo . dak berenti-berenti ngatoi jeme. Ku omongi cak tu kamu nak marah? Mikir oy , siapo duluan yang nak nyuruh aku kesel cak itu?? --“
Ntah ayy !! serah kamu tu lah…
Lah ringam aku ,.
Yang penting aku la minta maaf , aku dak pengen punyo musuh , aku dak pengen kamu2 
yang lah ku anggap kawanku jadi marah cak itu.
Ntah ayy!! Cuma nak ngoceh be aku nih !! ringan jingok kamu cak cak dak kenal tuh !

NB : semoga kamu2 baco .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar